March 10, 2016

Black and Nude is a new Black & White


In my book, and in anyone else's these days, black & nude are the neutrals you use in fashion. For today's outfit I chose black plush top and nude cigarette skirt with black, Balmain inspired,  plush belt. With an elegant black plush topcoat, black hat and handmade golden choker necklace, also Balmain inspired, I am ready to go.I completed the look with little black leather clutch bag and black leather boots. Topcoat, skirt, belt, top and necklace are designed and made by me. To see another black & nude Balmain inspired outfit click HERE

Po mom mišljenju, a verujem i po mišljenju većine ovih dana, crna i boja kože su neutralne boje koje se najviše koriste u modi. Za današnji aufit sam izabrala plišani top i cigaret suknju u boji koža sa crnim plišanim kaišem inspirisanim Balmain-om. Sa elegantnim crnim plišanima mantilom, crnim šeširom i glatnom choker oglicom, takođe inspirisanom Balmain-om, moj izgled je upotpunjen. Nosila sam i crnu, kožnu pismo tašnu i crne kožne čizme. Mantil, suknja i kaiš, top i ogrlica su moje kreacije. Da biste videli još jedan autfit u crnoj i boji kože, takođe inspirisanu planetarno popularnim Balmain-om, kliknite OVDE.











I was wearing:

Topcoat by Sladjana M.
Skirt by Sladjana M.
Belt by Sladjana M.
Top by Sladjana M.
Necklace by Sladjana M.
Clutch bag:  Mona
Hat: non branded
Boots: Boutique Solo 


No comments:

Post a Comment